
Disponent- og Kundeservice medarbejder
STILLINGEN ER BESAT!
Vi søger til B-Bikes i Karlslunde
Er du løsningsorienteret og fuld af gå-på-mod? Trives du med at træffe selvstændige beslutninger, og har du mod til at stå ved de beslutninger du træffer?
Hos B-Bikes servicerer vi vores kunders cykler i hele Danmark med vores onsite- mekanikere, samt ved afhentning til vores værksteder i Karlslunde og Randers, og levering igen hos vores kunder.
Vi er i konstant udvikling og udvider ofte vores virksomhed, og søger derfor en ny disponent- og kundeservicemedarbejder, som vil blive ansvarlig sammen med vores kollegaer for at planlægge, styre, og optimere vores kørende mekanikere, mekanikere på værkstedet, og chauffører i Randers samt Karlslunde.
Udover at du bliver ansvarlig for vores planlægning, vil du ydermere tage imod arbejdsopgaver fra vores kunder, samt viderekoordinering af opgaverne - hvor du skal sikre alle aftaler overholdes med vores kunder.
Din daglige arbejdsplads vil være hos B-Bikes i Karlslunde, hvorfra du vil være det koordinerende led mellem vores mekanikere, chauffører, kunder og B-Bikes. Du bliver en del af et fantastisk team på 37 medarbejdere, med god mulighed for kompetent sparring.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Disponering, planlægning og optimering af onsite-mekanikere, mekanikere på værkstedet, og chauffører
- Opfølgning og kommunikation med mekanikere og chauffører
- Modtage arbejdsopgaver fra vores kunder, oprette arbejdskort, og planlægge
videre - Følge arbejdsopgaverne, og sikrer de bliver udført iht. aftale med kunderne
- Kontakt til vores kunder, leverandører, og samarbejdspartnere - i form af
support og opfølgning på opgaver via telefon og email - Driftsopgaver - herunder sikre opfølgning på økonomi og kvalitet
- Diverse ad hoc-opgaver
Vi søger en disponent med følgende faglige kvalifikationer:
- Du har minimum 2 års erfaring med planlægning - eller alternativt besidder du kompetencer med praktisk erfaring fra lignende stilling
- Erfaring med kundeservice
- Du har naturlig flair for godt købmandskab
- Du har god IT-forståelse – herunder MS Office-pakken
- Du har gode skriftlige kommunikationsevner
- Vi anser det som en fordel, hvis du har en let tilgang med kunder
Vi søger en ansvarsbevidst Disponent, der med overblik og effektiv prioritering er en dygtig samarbejdspartner både internt som eksternt. Du vil opleve en hverdag, hvor du vil få mulighed for at skabe dine egne arbejdsrutiner og relationer, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har brug for dig som har et godt humør, og en professionel tilgang, samt konstruktiv dialog i vores uformelle arbejdsmiljø.
Vi forestiller os, at du besidder følgende personlige egenskaber:
- Du er struktureret
- Du er i besiddelse af gode samarbejdsevner
- Du forstår vigtigheden af rettidig kommunikation
- Du er løsningsorienteret og udviser handlekraft
- Du er detaljeorienteret med respekt for deadlines
Vi tror på, at den vigtigste forudsætning for at give vores kunder, kollegaer, og samarbejdspartnere en god oplevelse er, at vi - der arbejder hos B-Bikes, selv har en god oplevelse på jobbet. Vi støtter og udfordrer hinanden, skaber positive rammer og en god balance mellem arbejde og privatliv.
Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 07:00 til 16:00. Du vil her kunne flekse dine arbejdstider i dette tidsrum.
Opstart hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, så vi anbefaler, at du sender din ansøgning hurtigst muligt til frank@b-bikes.dk
Er du vores nye kollega?
Hvis du har spørgsmål vedr. B-Bikes eller denne stilling, er du velkommen til at kontakte Frank Remmer von Barner på telefon 29 83 78 83 (lokal 5)